Журналистские расследования Виктора Котенко

Психічна атака

2009-10-04 17:01:42

Тізер (англ. teaser «дражнилка, замануха») — рекламне повідомлення, по­будоване як загадка, що містить частину інформації про продукт, але ніяк рекламований товар не називає.
«На мій погляд, так сталося тому, що ці тізери є правдивими і точно відображають ситуацію, яка склалася в Україні» – вислів провідного ук­раїнського тізериста БЮТу пана Уколова

Після того, як луснули намагання зверхників мафії позбавити український народ права самостійно обирати собі президента прямим голосуванням, майбутні кандидати із своїми «козами нострами» підступно, не оголошу­ючи про початок війни, розгорнули шалений наступ на зір та слух співвітчизників, на свідомість і підсвідомість. За рахунок багатомільярд­них коштів, вкрадених у громадян руками банкірів та інших ділків, шахраї озброїлись найсучаснішими технологіями навіювання і обдурювання лю­дей. Телебачення, преса, вулична наметова агітація, бродячі гурти співаків-зірок здіймають пилюку, плюють в очі і влазять у вуха з екранів телевізорів, з агітаційних наметів і майданів, з «бігмордів», сторінок газет, гучномовців тощо. Під вибори працюють адмінресурс та правоохоронні органи. Відбувається велика театральна вистава, а точніше, змагання пройдисвітів під гаслом «Хто найкраще обдурить людей?». Складається таке враження, нібито за сценарієм та режисурою якогось верховного ху­дожнього керівника — бандюгана чітко розподілено акторські політичні ролі між представниками, на перший погляд, ворогуючих кланів. Але не сумнівайтеся — хто б не переміг у виставі під назвою «вибори», весь «театраль­ний колектив» за лаштунками гарненько поділить, розірве на шматки здо­бич під назвою Україна.
Великими психічними явищами та психологічними дивами відзначився перший етап наступу на мізки українців. Вражає вкрай низький рівень кваліфікації найнятих політологів, радників-«бігмордистів». Або, що біль­ше схоже на правду, всі вони взаємно перекуплені конкурентами і тих­цем працюють проти своїх роботодавців. Чи, можливо, їхню підсвідомість теж дехто контролює? Ну, той самий, кульгавий з рогами, як його?
Чому, спитаєте? А тому, що агітаційна продукція, яка впала на голови ук­раїнців, насправді на рівні підсвідомості агітує їх на майбутніх виборах го­лосувати проти розрекламованих кандидатів!

Кесарю – кесареве, а Тигіпку — дуля

Як відомо, вся без винятку інформація, яку сприймає мозок людини, аналізується, а вже потім, на рівні свідомості, пропонується готовий вис­новок, який може діаметрально відрізнятися від яскравої обкладинки по­чаткового інформаційного наповнення. Ім’я різдвяного Санти мозок у підсвідомості ідентифікує як «сатана»- не одним же християнам свято. Наприклад, протягом лише майже невідчутної миті ви повірите гаслу про те, що дьоготь солодкий. Вже через долю секунди свідомість скаже: «Дурнів нема». Але коли брехню підсовують тихцем, у купі з незапереч­ними аксіомами, мозок працює трохи повільніше. А якщо свідомість ще й відволікають яскравими зображеннями, барвами, музикою тощо, то обду­рити запаморочені голови набагато легше. Наприклад, вислови на кшталт «зима – холод», «літо – тепло», «вода – мокра», «вогонь – га­рячий», «сильний президент – сильна країна», присипляють пильність і не відразу в свідомості з’являється істина «дурнів нема». Тут декілька се­кунд потрібно для фільтрації та аналізу, в мізках виникають безліч порівнянь: «Тигіпко не сильний — не президент; сильний Адольф Гітлер – сильна Німеччина; збоченець президент – збочена країна, горбатий президент – горбата країна?» Вибачайте, панове, але «дурнів нема». І скільки б тепер у телеефірі «сильний» Тигіпко не прикидався жорстким суворим шлангом, мужньо вигинаючи груди та приймаючи сексуальну «позу матроса» — вже не вплине. Точніше, вплине, але в діаметрально протилежному напрямку – хто ж віддасть голоси за такого собі, вибачай­те, брехунця? То за що саме радники-політологи, іміджмейкери радісно поклали до кишень чималенькі суми грошенят, отриманих надурняк? Ма­буть, за те, щоб «сильний» отримав велику дулю. Ну, і слава Богу!

Кесарю – кесареве, а Тимошенко — крису

А лідерці БЮТу спеціалісти з виборчих технологій підклали … крису — замість свині. Як ви вважаєте, кого в першу чергу згадують водії по всіх автошляхах Ук­раїни, споглядаючи гасла «вона працює»? Звичайно ж, дешевих до­рожніх повій. Для таких порівнянь та висновків мізкам навіть напружува­тися не треба, напруження відчувається дещо нижче. Цікаво, скільки міль­йонів доларів витратила Юлія Володимирівна, щоб переконати українців у своїй легковажній поведінці? Та це ще не все! Друзі-психологи добре попрацювали й над словесними образами. От і виходить тепер, що «во­на, наша каМанда, працює по всіх автошляхах України і тільки разом ми зможемо подолати крису»! І отой співучий гурт мегазіркового мотлоху, що концертує країною, і оті медальні жіночі образи в телевізорі, і перепи­сування тексту на бігбордах вже мало чим допоможуть – більшість го­лосів виборців втрачено назавжди. Ну, і слава Богу!

15580

Кесарю – кесареве, а Януковичу – свиню

Найбільш вгодовану психологічну свиню підклали лідеру Партії Регіонів. Це я про кандидата у президенти, якого за його ж гроші «розвели», не­мов лоха, політтехнологи. Тізер «почую кожного» майже миттєво видає у свідомість сигнал «дурнів нема». По-перше, «спеціалісти» продали Віктору Федоровичу вислів з реклами слухових апаратів. По-друге, всім відомо, що почути кожного ні одночасно, ні по черзі фізично просто не­можливо. По-третє, це є натяком на те, що людина недобачає, якщо біль­ше покладається на власний слух. По-четверте, у деяких виборців ви­никають асоціації на кшталт «по х…ю кожному». По-п’яте, результати та­кої антиреклами швидко поширюються, що породжує нові народні прислів’я, такі, наприклад, як «не пукай — почую кожного». То скільки мільйонів доларів здерли з шановного Віктора Федоровича, щоб зробити з нього посміховисько? Співчуваю … Таку свинюку підсунули! Ну, і сла­ва Богу!

15582

Кесарю – кесареве, а Яценюку — моркву

Не обійшлося без психологічних жартів і у виборчій кампанії обережного й полохливого Арсенія. І почав раніше за всіх, і грошей витрачає більше за всіх. Завдяки зусиллям кандидата-вегетаріанця в Україні з’явилася ба­гаточисельна секта агітаторів-відлюдьків, які покинули блага цивілізації та вирішили за гарну платню пожити у наметах. І все було б добре, якби не кляті психологи-політтехнологи. Тому що і кольори наметів, і розта­шування смуг на піратських прапорах, що увінчують ці намети, у підсвідо­мості більшості виборців чітко вимальовують грати! Так, так — тюремні грати, а не зірково-смугастий прапор вгодованої Америки! А великі дур­ниці в його газеті «У світі тварин» доповнюють образ Арсенія як «зека». На першій сторінці – «Кто-то уходит… Кто-то приходит», або, іншими словами, мовою підсвідомості, «Яценюк виходить з буцегарні». На 4-й сторінці – на малюнку знову грати. Привчає він нас, чи що? Бо ж повіри­ти в те, що Арсеній такий «крутий», зможе хіба що той «даїшник», який й­ому палець показав. Так що, «дурнів нема!» Ну, і слава Богу!

15583

Кесарю — кесареве, а меру — мерськоє

Шановні кандидати у президенти! Наймайте нас, житомирських жур­налістів, спеціалістів-політтехнологів. Ми вам за п’ятірку баксів такий імідж створимо, що довіку від нього не відмиєтесь, ще й президентами станете! У житомирян вчитися треба, у житомирян! Погляньте, либонь, на оцей зразковий агітаційний витвір про мера житомирського, під наз­вою «Вєрка з’їла все»! По-перше, з’їла ще не все. По-друге, їсть не сама. Що, знову «дурнів нема»? Не кажіть. Якщо б пані житомирська міська го­лова Шелудченко Віра Тимофіївна надумала у президенти балотуватися, то така агітація забезпечила б їй стовідсоткову перемогу! Чому? А тому, що їсти хочуть всі! Пропаганда процесу жратви обов’язково вдячно відгукнеться у кожному серці і шлунку. Ну то й що з того, що частину електорату знудить? Головне – це перемога, навіть на блювотині. Ну, і сла­ва Богу!

15584

Багато ще є свідчень про рівень розумового та фахового недорозвитку ук­раїнських політиків і їхніх високооплачуваних «каМанд».

Але замість епілогу продемонструю фотокопію рекламного буклету жи­томирського відділення «СЕБ банку». Це ще один показовий витвір агітаційного характеру тих самих «каМанд», який, безсумнівно, дає відповідь на вузьке й незручне питання, хто ж насправді контролює підсвідомість політологів і їхніх хазяїв.
Так, так! Невже той самий, кульгавий з рогами? Як його? Санта, здаєть­ся, чи сатана?

15585

«SEB банк»: депозит плюс страхування дорівнює вічний спокій.

Віктор Котенко

P.S.

Пізніше цей банк витворив ще не одну дурницю

https://sbu.in.ua/zhur_ras/v-ukraine-vveli-doprosniki.html

Добавить комментарий